środa, 15 marca 2017

Marcowe dzierganie

Nakręciłam się chustami od Yellow Mleczyk.
Po długich przemyśleniach i analizach zakupiłam dwie włóczki. Jedna to włóczka Drops LACE - kolor burgund 5565. Bardzo cieniutka. Chciałam taką 50g/400m, 70% wełny Alpaca i 30% jedwabiu. Bardzo miła w dotyku.Chciałam z niej zrobić Rosamundę.
Nawet zaczęłam. Już na początku prułam chyba z pięć razy :(
Robię na zwykłych druciakach. Wełna jest śliska i ciągle spadały mi oczka. Muszę zmienić druty, tylko nie wiem na jakie. Zrzuciłam zrobiony z trudem początek chusty i zaczęłam Konstancję. Dla niej przeznaczyłam włóczkę Drops FABEL - kolor 602 silver fox.
Ta jest grubsza 50g/205m. 75% wełny i 25% poliamid. Dotykowo nie jestem nią zachwycona, ponoć wyroby z niej można prać w pralce. Dobrze się robi.
Mam nadzieję wkrótce pokazać Konstancję w pełnej krasie :)

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających - Maria


14 komentarzy:

  1. Zapowiada się piękna robota. Cudne te szarości. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolory. Zapowiada się wspaniała chusta. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory włóczek są urocze. Czasami trzeba się przekonać, czy dana włóczka jest odpowiednia dla nas. Zapowiada się piękna chusta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolory .Piękna będzie robotka.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Włóczka Drops lace jest prześliczna. Czekam, na efekty;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie ładne kolorki. Będzie pięknie!
    uścisków moc:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorki piękne : ) Czekam na efekty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cierpliwosci i powodzenia bo zapowiadaja sie piekne prace, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesliczne,efekt koncowy na pewno będzie super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem końcowego efektu:) mam nadzieję, że nie będziesz już pruła:))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. To się będzie działo fajna zapowiedz :) Niteczka Lace wygląda ślicznie ma taki ładny blask ale będzie chusta :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń