piątek, 2 grudnia 2016

Witamy w Grudniu

Tej zimy zakochałyśmy się w papierowych wycinankach na okna. Wyglądają wspaniale, zarówno w dzień, jak i w nocy. Do ich wycinania zakupiłyśmy precyzyjny skalpel do papieru. 
Pierwszy śnieg już spadł, więc najwyższa pora na otwarcie ptasiej stołówki. Naszych ptaszków w karmniku pilnuje mała wiewiórka. Mamy już wycięte do zestawu jeża i kotka. Niedługo pokażemy kompozycję na całe okno.
Na innym oknie mamy również kociaka pod budką z dwoma ptaszkami.
Wycinane ozdoby rzeczywiście wymagają cierpliwości i precyzji, ale takie cechy ma chyba każda robótkomaniaczka :) Po za tym wszystkie wiemy, że czasem warto się przyłożyć, żeby ostatecznie być zadowolonym z własnej pracy.
Pozdrawiamy

16 komentarzy:

  1. ślicznie to wygląda,takie coś innego..

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne wycinanki! Cudnie będą wyglądały na zimowym oknie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Precyzyjnie do bólu!! Niby mam cierpliwość ale nie wiem czy aż tyle:)) Pewnie pięknie wyglądają podświetlone:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieczorem podświetlenie dodaje uroku, ale nie mogłam zrobić takiego zdjęcia.

      Usuń
  4. Wspaniale sie prezentuja i gratuluje cierpliwosci przy wycinaniu, ale fekt cudny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne te bieluteńkie wycinanki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie wycinanie to bardzo precyzyjna praca

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie wycinanie to bardzo precyzyjna praca

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej! Tec cudeńka wycięte z papieru wspaniele wyglądają. To bardzo precyzyjna praca. Ciekawa jestem czy wycinałaś z wydruku. Bardzo mi się ten pomysł podoba:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne jak dla mnie to dzieło sztuki, podziwiam cierpliwość do takich wycinanek. Dziękuję za wizytę na moim blogu i pozostawione miłe słowa. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Mnóstwo tego w internecie. Są też u nas na Pintereście.

      Usuń
  11. Są bardzo bardzo precyzyjne, podziwiam za wytrwałość : ) piękne. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pełna podziwu dla Waszych wspaniałych wycinanek Ja tego nie potrafię. Dlatego chylę niziutko głowę przed mistrzyniami.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń