czwartek, 17 grudnia 2015

Rudolf czerwononosy

Do Wigilii już niecały tydzień, a wokół nas atmosfera świąteczna w pełni. Jedyne czego brakuje to odrobiny śniegu za oknem. W wielu domach już pewnie jest choinka i piękne dekoracje. My też już powoli zaczynamy święta, skoro w domu pachnie pierniczkami. 
Rudolfa zaczęłam już wyszywać w zeszłym roku. Teraz udało mi się wreszcie znaleźć dla niego odpowiednią ramę w IKEA. Dodałam też materiałowe pass-partout własnej roboty. Obrazek z Rudolfem wbrew pozorom nie był łatwym haftem. Kiedy się za niego zabierałam myślałam, że zajmie mi kilka dni i zdążę się nim jeszcze nacieszyć w święta 2014, jednak można powiedzieć, że wykończenie haftu zajęło mi prawie rok :)
Pozdrawiam, Ola

10 komentarzy:

  1. Haft prześliczny, ale oprawa też wspaniała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo delikatny śliczny haft.Podziwiam ten haft na lnie bo to jest bardzo trudne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Śnieg by się przydał. Rudolf jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniferek śliczny i pięknie oprawiony!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna calosc. Fajny reniferek . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam,renifer jest świetny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszedł! Bardzo mi się podoba :) zazdroszczę troszkę ! Genialny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo delikatny ale w tym jego moc, piękny. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń