poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Kartka ślubna - mięta z fioletem

W sierpniu dostałam zamówienie na kratkę ślubną. Nie było specjalnych życzeń co do kolorystyki lub formy więc zrobiłam zwykłą klasyczną. Kolory tym razem inne niż moje typowe (turkusy i złoto :)) Chciałam wypróbować miętę z fioletem. Jak sądzicie, dobre połączenie?
Zapowiada się, że we wrześniu też również dorzucę kilka nowych kartek ślubnych.
Mam nadzieję, że ostatni dzień wakacji mija Wam spokojnie i bez większych stresów :)
Pozdrawiam, Ola

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładna kompozycja! Czekam na kolejne zdjecia! Szkoda, że to ostatni dzień wakacyjny, ale od jutra nowe wyzwania:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka delikatna i zarazem sliczna. Kolorki bardzo mi sie podobaja. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ta karteczka. Kolorki świetnie dobrane:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłaś super karteczkę, a i złoty widzę się pojawił ;).

    OdpowiedzUsuń