piątek, 4 marca 2016

Jajka na wierzbie

Jak już pewnie wiecie (z naszej strony na fejsbooku, albo z instagrama) - zrobiłyśmy niedawno wierzbowe żniwa. Kiedy mama do mnie przyjechała z bukietem pięknych baziek, okazało się, że nie mam do czego ich wstawić. Jedynym odpowiednim "wazonem" okazał się kufel do piwa na nóżce. Nie zastanawiając się długo postanowiłam zrobić szybką, wielkanocną dekorację i jakoś zakamuflować kufel.
  Przygotowałam kawałek juty, kolorowe tasiemki, klej na gorąco i  koraliki do zgrzewania. 
 Miejsce, w którym widoczny był napis na kuflu przysłoniłam kawałkiem juty, następnie owinęłam tasiemkami. Wszystko przykleiłam klejem na gorąco. 
 Ze zgrzewalnych koralików zrobiłam kolorowe jajka, które ponawlekałam na nitki. 
Całość prezentuje się już dosyć wiosennie. Myślę, że takie jajka z koralików, to świetny pomysł na przygotowanie wielkanocnej dekoracji przez dzieci. Można przystroić różne gałązki i w ten sposób stworzyć swoje własne wielkanocne drzewko. Co sądzicie o takiej szybkiej, wielkanocnej dekoracji?

Na koniec jeszcze relacja z wierzbowych żniw. Mamy już nawet wielkanocnego zajączka, tylko zastanawiamy się jak doczepimy mu uszy.
Pozdrawiam, Ola

24 komentarze:

  1. Ale super pomysł:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł - jajka na wierzbie, rewelka:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy pomysł, może skorzystam : )
    Jajeczka z koralików pięknie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  4. ale po co mu doczepiać przecież on ma uszy ;) :) no i takich jaj to ja jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie to wyszło. Ależ Ty masz pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super!! Świetny efekt a nie wiele pracy! Te koraliki są rewelacyjne!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna wielkanocna dekoracja:)
    Czuć już klimat nadchodzących Świąt:)
    ściskam i słonecznego weekendu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, bazie! Muszę się koniecznie wybrać na "polowanie" na bazie! :) Piękne dekoracje! Uściski ślę, KAsia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna dekoracja.Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała i pomysłowa dekoracja.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Skąd takie bazie? ja czaję na takie ale nigdzie w pobliżu nie moge takich znaleźć :) i do tego dodatki z koralików - cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. proste pomysły często są najlepsze:)
    wazon z baziami i jajeczkami wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł..takie coś innego..

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo udany kamuflaż, a "zajączek" sympatyczny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie to wygląda ;)
    Zwierzaki zawsze to małe pomocniki, u mnie to kuchenny pomocnik kot ;) zawsze musi wepchnąć w coś nosek i sprawdzić czy może jej zapacvh podejdzie. Wtedy zamienia się w sępa i miałcze tak, że jak najszybciej trzeba jej podkładać pod nosek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiedziałam,że już takie piękne bazie są. Dekoracja zrobiona świetna, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetną dekorację zrobiłaś. Szybko, prosto ale z pomysłem i jaki fajny jest efekt końcowy :).

    Hihi przecież Wasz króliczek już ma uszy ;).
    Fajniutki piesek :).

    Ooo, sporo macie tych bazi. Ja dzisiaj parę gałązek zebrałam ale czekają na palmę :).

    OdpowiedzUsuń
  18. haha, nie ma to jak kreatywność+praktyczność ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały zbiór robi wrażenie :) Kilka lat temu zebraliśmy trochę kotków mam je do teraz i o dziwo się trzymają ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna dekoracja :). Robienie takich jajek z koralików to super pomysł na zabawę dla dzieci. Oby tak dalej drogie Panie!
    P.S. Jaki fajny piesek ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietna bardzo pomyslowa wielkanocna dekoracja . Pomysl na kolorowe jajka super. Swiateczny zajac boski . Szkoda ze u mnie bazi nie ma.. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. jakie piękne bazie u mnie takich dorodnych jeszcze nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń