sobota, 1 stycznia 2011

To co obiecałam i nie tylko...

Mikołajka dawno skończyłam, niestety nie umieściłam go na świątecznej kartce z życzeniami.
Będzie czekał do następnych świąt.



Zrobiłam także kilka śnieżynek. Wzory do nich znalazłam w internecie.
Niestety brak czasu uniemożliwił mi zrobienie ich w większej ilości.
Jestem nowicjuszką w tych pracach i samoukiem więc potrzebuję dużo czasu na rozpracowanie każdego wzoru. Widziałam na innych blogach, że takie cacuszka robione są już od września, a ja dojrzałam do tego dopiero w grudniu.



Bardzo chciałam mieć na choince bombki w szydełkowych koszulkach.
Zakupiłam śliczne bombeczki, jedne o średnicy 11cm, drugie o średnicy 9 cm i co......obrobiłam tylko jedną.
Ale jak ja się nią cieszę!
Wisi na choince na honorowym miejscu i wygląda cudownie.

O tak!



A to mój aniołek. Został mi tylko jeden, bo inne podarowałam znajomym "na szczęście".



Podglądając inne blogowiczki /proszę zobaczyć ile blogów przeglądam/ i żeby, jak to się mówi szewc bez butów nie chodził, zrobiłam dla siebie poduszkę na igły.



A tak cieszy oczy zakupiony grudniaczek.


4 komentarze:

  1. Gwiazdorek rzeczywiście musi swoje odczekać,gwiazdki i aniołek są śliczne, ale najbardziej podoba mi się bombka.Biscornu nigdy nie robiłam, muszę spróbować, a te jest takie dokładne.
    A grudniaczki uwielbiam, tylko drugi raz rzadko kiedy u mnie kwitną.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jakbym siebie widziała ... Mikołaj musi odczekać (ja mówię ,,nabrać mocy urzędowej,,), za gwiazdki za późno się wzięłam (szydełkiem śmigam ale ...), aniołków nie mam bo wszystkie dawno rozdane:) .... grudniaczek mam różowy, kwitnie jak szalony ... podoba mi się Twój, taki bielusieńki z różową nutką ..... no i Twoje biskornu jest bardzo ładne (jedno tylko zrobiłam i już go nie mam:)).
    Pozdrawiam noworocznie .... niech cały nowy rok będzie dla Ciebie dobrym rokiem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo twórcze!!! Gwiazdeczki są śliczne, sama robię jakieś prostsze, bo krochmalić jakoś nie potrafię! Ale te są zdecydowanie bardziej eleganckie! Prześliczne biscornu! A krzyżyki mocno podziwiam, mają taki nieodparty urok!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. podlinkowałam Twoją piękną bombkę do mojego wpisu o krochmaleniu na moim blogu http://alicjakwkrainie.blogspot.com/ . Robisz cudeńka! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń