piątek, 23 października 2015

Skarpetkowa koleżanka

Uszyłam ostatnio koleżankę dla mojej skrapetkowej zielonej małpki (post). Tym razem wykorzystałam nowe, kolorowe skarpetki, żeby małpka nadawała się na prezent. Mam już kolejne skarpetkowe zabawki w planach, bo udało mi się kupić dużo świetnych, kolorowych skarpet.
Małpkę częściowo szyłam na moim prezencie urodzinowym. Wymarzyłam sobie kiedyś maszynę do szycia, mimo, że nie wiele z takimi miałam do czynienia. Na początku października moje marzenie zostało spełnione przez rodziców. Zaopatrzyłam się też w kilka kolorowych materiałów. Teraz planuję kolejne projekty szyciowe, które systematycznie będę Wam pokazywać.
Trzymajcie kciuki, za cierpliwość, która dla początkującej krawcowej jest tak niezbędna i o mój zapał, żeby za szybko nie zgasł.
Pozdrawiam, Ola

13 komentarzy:

  1. Fajna malpka wreszcie zielona doczekala sie kolezanki. Gratuluje prezentu i trzymam kciuki czekajac na nowe wyszywanki. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu, jak zobaczyłam tą pierwszą to miałam ochotę, taką uszyć dziewczynkom, ale niestety nie dałam rady:( a tu proszę druga super maskotka!! Mam nadzieję, że nie stracisz tak szybko werwy i niedługo pokażesz nam co uszyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale sliczne! No podziwiam i gratuluje talentu Olu:)
    uściski serdeczne i oczywiście trzymam kciuki mocno:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olu, koniecznie daj znać skąd masz materiały, które widzę na zdjęciu! Powodzenia w szyciu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa z nich kupilam w ikei, a resztę w sklepie z materiałami w Pabianicach :) jest całkiem nieźle wyposażony, nawet maja taki polar tłoczony do szycia zabawek dla dzieci (minky) w cenach internetowych.

      Usuń
  5. Super są te Twoje małpki :).
    Mam nadzieję, że i ja się kiedyś zmobilizuję i takie zrobię :).

    Oj mi też się marzy maszyna ...
    Trzymam kciuki za Twoje poczynania z nowym sprzętem :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Tworzysz piękne rzeczy! Trzymam kciuki i życzę dużo cierpliwości, bo wiem, że trzeba jej dużo, kiedy człowiek zabiera się za rękodzieło. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo udane małpki i jakie kolorowe1 Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne małpiszony :) Ja ze skarpetkowych zwierzaków uszyłam na razie kotka i pieska, ale małpka też jest w planach i może zebra,tylko muszę odpowiednie skarpety zakupić :)

    OdpowiedzUsuń