niedziela, 15 lutego 2015

Metryczka i buciki

Niedawno nasza rodzina powiększyła się o jednego potomka.
Na wiadomość o przyjściu Zuzi na świat już tego samego dnia zabrałam się do pracy. Tak by zdążyć na pierwsze odwiedziny. Pastelowe kolory i brak różu był zamierzony. Wzór z sówkami też, ponieważ malutka ma już kilka dodatków z takim motywem. Poza tym, sowy są ostatnio bardzo "na topie" :)

Na gwiazdkę dostałam świetną matę i nożyk do cięcia. Mata jest idealna do cięcia nożykiem obrotowym. Jeśli chodzi o zwykły nożyk, myślę, że mogłaby się szybko zniszczyć. Zwłaszcza, że jest to typowa mata do cięcia materiałów. Obrotowy nożyk pięknie tnie materiał i jest bardzo ostry. Do tego stopnia, że przekonałam się o tym przy pierwszym cięciu, dość mocno zacinając palec (mimo, że ma blokadę ostrza... ).

Mini buciki na drutach też są obowiązkowe. Internet pełen jest pięknych wzorów mini kozaczków, mini trampek, a nawet mini japonek :)

11 komentarzy:

  1. Śliczny, niespotykany wzorek!!! Cudne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie to wymyśliłaś i wykonałaś. Takie nietypowe kolorki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna pamiątka, serduszko z sów, wspaniały pomysł. Buciki dla dzidziusia urocze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrazek śliczny. Podoba mi się właśnie dzięki kolorom, nie poszłaś w standardowy róż ;)
    Buciki słodkie, maleńkie jak dla laleczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te sówki są boskie!!! Piękna pamiątka! Buciki słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny obrazek, mi się bardzo podoba, że nie jest przesłodzony i ckliwy "bobaskowy" (blee... ;)) i od razu urzekł mnie brak różu - kolor jak kolor, ale ta obsesja na jego punkcie jest okropna.
    Myślę, że za kilkanaście lat Zuzia będzie prezentować tą pamiątkę z dumą :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Metryczka bardzo urokliwa i jakże inna od wszem panujących !!!
    Dziękuję za odwiedziny !
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ piękna ta metryczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne kolory. I obrazek nietypowy jak na metryczke. Super

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeuroczy obrazek, cudowna pamiątka! No i te kolory... u mnie rodzinka też się ostatnio powiększyła, właśnie wrzuciłam notkę o prezentach dla małego i mamy :)

    OdpowiedzUsuń