czwartek, 14 kwietnia 2011

Prezenciki

W poniedziałek otrzymałam przesyłką z miłymi prezencikami. Ponieważ miałam dwa dni intensywnej pracy i wracałam bardzo późno do domu, dopiero dzisiaj chwalę się tymi cudnościami.


Kiedy Janeczka ogłosiła łapanie licznika postanowiłam przypilnować te cyferki. Pilnowałam, pilnowałam i .....upolowałam.
W nagrodę za mój trud :) dostałam zajęczą mamę, i dwie pary kolczyków w ulubionych kolorach. Kolczyki można dokładniej obejrzeć na blogu Janeczki, ale już tutaj twierdzę, że są cudowne. Bardzo mi się podobają. Te mniejsze będę nosiła ja, a większe córka.

Mama zajęcza jest też cudowna. Ciągle biorę ją do rąk i podziwiam wykonanie. Ten fartuszek, koszyczek, listki, to wszystko jest takie pracochłonne.

Do tego była karteczka z życzeniami.

Dziękujemy Janeczko za wszystkie prezenty.

4 komentarze:

  1. piękny prezent, zaglądam na blog Janeczki i podziwiam szczerze jej talent

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności robi Janeczka, gratuluje złapania licznika i pięknej nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję fajnej nagrody.
    Zapolowałaś, to fant złapałaś.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności:)
    Życzę radosnych i spokojnych Świąt Wielkiej Nocy.

    OdpowiedzUsuń